Finale 2025
Dinsdag 8 april vieren we de finale met drie prachtige finalisten die op maandag 10 maart gekozen worden uit de 6 genomineerden. Tijdens de finale strijden de 3 finalisten voor een plek in de eregalerij van het Friese ondernemerschap. Op dinsdag 8 april laten de finalisten zien waar ze trots op zijn en waarom zij de eerwaardige titel verdienen.
Kaarten kopen
Zorg dat je er bij bent op dinsdag 8 april a.s. tijdens de finale van de Verkiezing Friese Onderneming van 2025 en waan je in de top van bestuurlijk en ondernemend Fryslân. Klik hier om kaarten te bestellen.
Programma
Dinsdag 8 april 2025
15.00 uur: Ontvangst
15.30 uur: Aanvang programma
20.30 uur: Eindtijd programma
Locatie
Beetsterzwaag is het decor van dit programma. Na je aanmelding krijg je alle relevante informatie toegestuurd. Alle informatie met de laatste updates ontvang je in de informatiemail, een aantal dagen voor het evenement zelf.
Kledingadvies
De finale is zowel binnen als buiten. We adviseren je om hier rekening mee te houden. Daarnaast zullen we ons een aantal keren verplaatsen. Goed om te weten bij de keuze van jouw schoeisel.
Diëten
Indien je speciale wensen hebt met betrekking tot het diner, dan kun je dit aangeven bij je aanmelding via het registratieformulier of via info@vfo.nl.
Kan ik zelf stemmen op de winnaar van de Verkiezing Friese Onderneming van het Jaar?
Op dinsdag 8 april 2025 wordt tijdens de finale de winnaar gekozen door een kritische jury.
Tijdens de finale is het aanwezige publiek het 5de jurylid.
De jury bestaat uit:
* Friso Douwstra, gedeputeerde Economische Zaken Provinsje Fryslân (juryvoorzitter)
* Marcella Ensel-Boonstra, onderneemt in Ensel Staalkonstrukties.
* Jos van Dalfsen, (winnaar 2024), onderneemt in Wafilin Systems.
* Christien Lycklama à Nijeholt, onderneemt in Hoekstra Sneek.
Tickets bestellen
Hoe kan ik tickets bestellen?
Tickets kunnen bestelt worden op de aanmeldpagina.
Er zijn geen andere mogelijkheden om je aan te melden voor dit event.
Hoe kan ik me afmelden?
Je kunt 7 dagen voor de finale bestelde kaarten niet meer retourneren/annuleren. Indien je voor die tijd bestelde kaarten annuleert, dan wordt per bestelling/factuur € 25,-- exclusief B.T.W. in rekening gebracht, ongeacht het aantal kaarten waar het om gaat. Het restant van het betaalde bedrag wordt uiteraard geretourneerd. Neem hiervoor contact met ons op.
Wat kost een ticket?
De prijs per kaart is € 125,-- excl. BTW. Wees welkom!
Ik ben onverwachts verhinderd op 8 april, mag ik mijn tickets aan iemand anders geven?
De tickets mogen overgedragen worden mits dit is doorgegeven bij de organisatie. Zij moeten namelijk de persoonsgegevens op de ticket aanpassen. Neem hiervoor contact met ze op.
Ik heb me aangemeld, wat nu?
Na het aanmelden, ontvang je binnen enkele ogenblikken een bevestigingsmail inclusief e-ticket. Enkele dagen voorafgaand aan dinsdag 8 april 2025 ontvang je een mail met meer (praktische) informatie over deze dag.
Ik heb geen e-ticket ontvangen, wat nu?
Meestal komt de e-ticket – per omgaande – op het door jouw opgegeven emailadres in de ‘inbox’ binnen. Afhankelijk van jouw mail-instellingen kan die ook in de ‘spambox’ binnenkomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op.
Er wordt gevraagd naar een kortingscode. Wat moet ik daar invullen?
Een aantal gasten (bijv. finalisten en sponsoren) hebben een kortingscode ontvangen. Deze kunnen in dit tekstveld ingevoerd worden. Heb je geen kortingscode ontvangen, dan hoef je niets in te vullen.